Subject: FW: 11159 Jäätmehoidla tee piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 16:22:24 +0300

Tere

Saadan Teile uuesti 11159 Jäätmehoidla tee kutse, sest pole sellele veel
vastust saanud. Kahe kõrval katastriüksuse Kokasoone ja Pihlaka kutsele tuli
juba vastis ära. Kättenäitamine esmaspäeval.

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

 

From: Merle Kivistik <[email-masked]> 
Sent: Thursday, June 20, 2024 01:14 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: 11159 Jäätmehoidla tee piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise
kutse

Tere

Saadan Teile 11159 Jäätmehoidla tee katastriüksuse piiride kindlakstegemise
ja kättenäitamise kutse.  Tegemist on Rail Baltic projekti raames
korraldatud mõõdistusega, mille tellijaks on Maa-amet. Palun andke kindlasti
teada oma osalemisest või mitteosalemisest.

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee